Thursday, March 17, 2011

i know HIM :)

gahhh,hari nihh hebat gile akuu.tidur sepanjang hari.akuu bagon awal hari nihh.pukul sembilan something.lepas tho texting dengan aida.then,online sampai tengah hari.macam puteri raja,akuu pergi makan lepas tho.ingat kan lepas kenyang akuu nak pergi siap kan kerje sekolah yangg tak berlambak tho,tapi,baringg kejap sampai pukul enam.HAHA :) akuu pungg tak tahu sebab ape akuu mati macam tho tadi.

lepas bangun tidur petangg tadi,tengok phone.okayyy.no message.tak kesah LOL -,- act,sebenarnye akuu teringat hari tho.tengah sedap sedap tengok tv ade orangg text.

kaw:suke barangg ape ? akuu nak beli hadiah kaw.
akuu:sape nihh ?
kaw:cakap aje lahh.kaw suke ape ? beg ? baju ? jam ?
akuu:*rezeki jangan ditolak.akuu nak baju warne puteh.jam warne mantol.
kaw:kepale kaw.satu sudah lahh.
akuu:okayy lah.baju.sebelum tho.kaw sape eak ?
kaw:nanti kaw tahu lahh mase birthday kaw.
akuu:*blurr -,- yelahh.

sampai sekarangg akuu asyek pike kaw sape.seriously,akuu memangg dah terpike tho kaw.lepas dapat mesej tho,akuu terus mesej akak angkat kaw yangg sebaye kite tho.akuu mintak number kaw.akuu tak ego kan ? akuu mengalah.okayyy.enough.akuu saket hati lepas tho.menyesal.kaw tahu sebab ape ? dea save name kaw sebagai blahblahblah KESAYANGAN.

akuu ingat kan kaw saje saje aje dengan dea.IT WAS TOTALLY WRONG.kaw sayangg dea kan ? and,of course and for sure lahh dea sayangg gile dekad kaw.hari hari,kaw call dea.nyanyi same same.gelak same same.akuu tahan aje.hari hari akuu tahan.sebab kaw bukan akuu punye.akuu dengan kaw tak serasi gile.

  • kaw suke nescafe.akuu suke milo.
  • kaw nak kawen umur 30 tahun.akuu nak kawen umur 25 tahun.
  • kaw suke daging.akuu suke ayam.akuu ayamlover.
  • kaw tak suke sayur.akuu suke sayur.tak boleh makan kalau tak ade sayur.
  • kaw tak boleh mandi malam.nanti demam.akuu suke mandi malam.akuu selalu buwad kat hostel.
  • kaw lembut hati.tak boleh tengok orangg nanges.akuu tak ade perasaan bile tengok orangg nanges.heartless -,-
  • kaw takk boleh gelak lame lame.nanti kaw tak boleh bernafas.akuu rilek aje gelak tak berhenti.
  • kaw nak kawen dengan anak yatim sebab bile raye nanti kaw tak nak balek rumah mertua kaw.akuu nak kawen dengan anak orangg kaye.

"kau sangat manis,aku ini pula dawai besi."

akuu lebih bengis dari sang naga,
tapi bisa nangis semata demi senja
suaraku keras tak berbahasa
kerna akuu rimas gedik mengada ngada
akuu mudah baran tidak semena
mana boleh tahan angin cemburu buta


akuu tak sabar gile nak balek sch sebab akuu boringg gile kat rumah.boringggggg =,='