Sunday, April 17, 2011

them

Okay.Result PK2 aku teruk nak mampus.Padan muka aku.Entahlah.Aku tak ada mood langsung nak PMR tahun ni.Sorry Mom and Dad.Awal awal lagi aku dah hampa kan diaorang.Aku tengok Aida beria belajar sekarang.Teah pun sibuk belajar Sejarah.Dia ajar aku Sejarah.They're totally different now.

Thanks,bagi aku shawl tu.Simple tapi cantik.Aku suka.Nanti aku nak pakai pergi KL.Entahah.Aku malas nak berterima kasih dekat kau.Aku tahu kau yang bagi.Saja buat tak tahu.Haha.Sorry,kayy ? Malas nak ingat cerita lama.Malas nak ingat kau.Nanti aku sedih.Aku tak nak macam dulu.Cukup lah anniversary satu hari bulan tu.Malas nak sambut.Kau dah tak ada.












Aku rindu 3RK2 ♥  
*disini jua memori tercipta
walau seketika terjalin kasih kita.
mungkin disini kita kan terpisah
kenangan bersama tiada ku lupa.