Monday, May 30, 2011

you

Yeah.I miss you.Aku hilang kau lagi.Berapa kali aku patut hilang kau sampai aku boleh betulbetul dapat kau ? Kiamat nanti ? Penat gila kot hidup macam nie.Dahlah aku tak boleh kalau kau takde.Seminggu kau takde pun mase tu aku menangis.Aku tahu aku kuat nangis.Even Todd sibuk kata aku dengan dia Rock,aku tetap menangis. 

Sekarang dah penat hidup macam tu.Nak berkongsi kasih segala bagai.Aku tak mintak nak jadik awek kau apetah lagi bini kau.Aku cuma nak kau jadi Bro aku.The best I ever had.Aku cuma nak ada orang tegur aku baikbaik kalau aku buat salah.Cakap yang aku nak tumbuh gigi baru sebab gusi aku bengkak.Ada orang yang nak tolong belikan aku Listerine even aku tak pakai pun bende tu.

Bro yang aku kenal dulu baik.Tak macam sekarang.Kau berubah gila sekarang lepas kawan dengan dia.Aku perasan semua tu.Sedih aku tengok makin hari kau teruk macam tu.Semua orang kata kau berubah.Gosh,mana kau yang dulu.Aku cuma kenal kau yang dulu.Yang selalu zikir.Yang sibuk cakap pasal kau kat rumah.Rindu semua tu.

Aku tahu tee tu tak lawa.Buruk.Tapi,tak payah bagi orang lain pakai.Bengang tahu tak ? Bro,aku nampak sendiri orang lain pakai.Bukan siapasiapa cakap.Tak payah cakap terima kasih kat aku kalau kau memang nak bagi orang lain pakai.Tak payah cakap kau muat.Dahlah.Pulang balik tee tu.Aku nak buang.Buat apa aku bagi kau tapi,orang lain pakai.

Yeah.Sekarang aku belajar cakap kau dah mati. Sorry.Aku tak nak kau mati tapi,kau yang paksa aku buat macam tu.Sorry again.

k,bai.
Jay XD.