Saturday, June 25, 2011

mine

Hari Sukan.
Buat malu aje.Aku sibuk nak capture dengan Big Bro tipu aku.Alah Yahh.Kau ingat kau dah jadik adik mithalilah tu buatkan air untuk Big Bro kau ? Tuiihhh kau.Aku lagi HEBAT ^^ Bro,Tahan juara kan ? Kemain bangga lagi dah kau masa tu.Tak payah nak sengeh gatal.Sepak jugak karang.Haaa.Tahun depan aku nak ambik berkat trek dulu baru lari.ILC.

Hari Terbuka.
2A5B1C.Macam biasalah C tu mestilah Math.HEHE.Sorry Yuya.Penat kau tidur lambat ajar aku.Nasib baiklah Yusri tak cakap banyak tadi.Untunglah ramai parents masa tu.Kalau tak,confirm Mak tanya mcam tak ingat dunia pasal aku.Hiash.Risau sangat.
"Mak tunggu akak naik pentas hujung tahun nie."-Mom's

Them.
Superwoman tu dah jumpa dia punya Superman.Buncit sorang tu dapat Elmo.TL hitam tu aku jealous tengok Pendek pandai.YuyaBibit hari hari aku senyum tengok diaorang.Sweet.Kimiah tu memang saja nak suruh aku buat sesi kaunseling dekat kelas.Philophobia --'

Todd's
kbai.
Jay XD.