Friday, July 29, 2011

.superb.

Fuyooo.Kelas tu dah tinggal separuh aje yang bernyawa.Tu pun ada yang dah nak mati sangat tadi.Bagus sangatlah tu.Sunyi dohh.Itulah.Siapa suruh makan durian senyap-senyap kat asrama.Ambik kau demam satu kelas.First time aku dengar bunyi kipas sepanjang hari.BHAHAHA.

Perkampungan Ilmu
Okay,terima kasih banyak-banyak kepada peserta pertandingan yang dianjurkan oleh aku.BHAHAHAHA.Macam-macam kauorang buat.Itulah.Inilah.Tengok movie lepas keluar kenyang.Cewah.Usaha tangga kejayaan betul masing-masing masa tu.Anyway,congrates Qieyla.Nak lari konon kan dah kena snap dengan aku.Aku suka stalk orang.Harap maklum :)

Next,pergi melantak dengan Awaa,Mas,Yahh && Yuya.Amboi kemain lagi dah si SERAI WANGI tu.Nak belanja konon.Pirahh kau.Last-last Yahh belanja.Kenyang sendawa dua kali aku makan.Yelah.Makan free mesti sedap even sambal rasa pahit.



Perkenalkan ------> SERAI WANGI :)

Nanti capture tee yang aku bagi tu.Aku tahu tak lawa mana pun.Fashu kau punya hadiah dua bulan akan datang.Btw happy becoming forth month :) Aku kan dah cakap coup masa satu hb.Kau taknak.Tengok.Kalau satu hb kan cepat siket kau sambut anny.


Hello :) Nama aku Jay.Dia Aida.Dia pakwe aku.Dia suka membebel kat aku.Dia suka pegang tangan aku tiba-tiba.Dulu aku rasa janggal dia buat macam tu sebab dulu takde orang pegang tangan aku tiba-tiba.Dia tahu aku ammesia.Dia suka marah aku kalau tak study malam.Dia suka cerita kat aku pasal Bibit dia.Pakwe,ingat janji kau kat aku.Aku sembelih kau kalau lupa.Thanks for everysingle thing.