Saturday, July 16, 2011

them


Ieraa Zulkafli XD


Sejak bila dohh kau pandai macam nie ? Sekarang dah pandai tacink bagai sekarang.Weyh dulu kau suruh aku bangun sendiri kan ? Haaa weyh.Aku dah bangun sendiri.Takde orang yang hulur tangan nak tolong.Sekarang kau bangun sendiri jugaklah.Aku tahu dia sangat penting untuk kau.Teramat penting.Sekarang dah hilang bintang tu.Tarak orang nak nyanyi lagu tu untuk kau.Todd,Superwoman tak menangis.Karang Superman dia kata dia lembik.Karang kena ejek dengan Superman merajuk.Bangun okai,Todd ?

Farahana Adam XD


Simpan G-Shock tu baik-baik.Hafal lagu Hey There Delilah betul-betul.

"hary ni patutnya indah jay.tapy semuanya pusing 360,jadik worst nightmare in reality
i should see him,giving the tee,taking pictures,laughing together.and he should sing me a lullaby this night.how can that wonderful dreams turns to a countless tears."-Awaa's