Saturday, August 20, 2011

.everything.

Alhamdulillah.Trial dah habis.Goodbye tidur lambat dan aku boleh tidur lepas sahur.Yeah lepas nie kerja aku qadar tidur.# BHAHAHA.Soalan trial tu saje nak buat aku bunuh diri.Dah tahu aku tak pandai mana sibuk buat soalan susah.Dan aku mengaku aku tidur masa periksa sampai aku tak jawab banyak soalan sebab aku terlalu frust dengan soalan esspesially Maths.Aku tak tahu bila aku akan jatuh cinta dengannya.Ohh God I wish it will come true someday.

Btw nanti lepas PMR aku dengan Yahh nak ada Boy sendiri.InsyaALLAH :) Doakan kami berjaya.Kami berdua budak baru belajar tapi boleh membezakannya selepas perjanjian itu.
# Boleh hantar borang untuk ditemu duga.

Please be okay Dik.Frankly aku nak adik aku yang dulu.Aku tak nak kau yang sekarang.Sorry :/ Adik aku yang dulu kuat nangis tapi dia tak pernah menangis sebab lelaki.Itu adik aku yang dulu.And Doll changes now.Dia dah pandai menangis bila aku nyanyi lagu.Sesungguhnya aku tidak dapat memaafkan orang yang telah membuatkan air matanya jatuh.Tabahkan hati mereka menghadapi ujianMu.

Aku cuba untuk tidak freehair buat masa sekarang ini.Aku nak dengar nasihat Abang sebab aku tahu aku degil.Dia cakap aku degil sangat.Ego pulak tu.Tolong aku jika aku melakukan kesilapan.Bantu aku menjadi adik mithali.Aku takut hilang Abang aku :(