Friday, September 02, 2011

.superb.


Aku tahu aku lawa pakai pink.

Penat.Semalam baru balik dari kampung then sampai rumah dah lambat.Hari nie sibuk layan tetamu yang kalau boleh tak nak berhenti datang.Haish --'  Okay.Terima kasih banyak-banyak Khairina Zd datang tadi.Lain kali sesatlah sampai London tau.Macam tak pernah sampai rumah aku je sebelum nie.Rendang rumah aku tu belum habis lagi kan kau dah balik.

Anyway,thanks for being my Jade and it will be forever.InsyaALLAH.Jadelah sangat kau tu kan.Texting pun macam haram.Kau mana boleh Jade aku,jadi kawan aku wrestling dahlah.Nanti taraf kau atas siket.Haish segan aku nak masuk kelas  kat sch nanti.Bongok -,-
Aku gurau dengan kau pun ade sebab,sebab aku sayang kau.