Thursday, October 27, 2011

Jealousy.

"Kau kenalah faham.Semua orang akan berubah bila ade boyf.Tak banyak,siket."-Somebody.

Seriously aku tak boleh terima kau ade dia sekarang.Aku rase macam kau dah buang aku jauh jauh.Jauh sangat.Im scared becauce there is only one of you.Aku macam dah hilang kau.Frankly kau dah lain sekarang.Kau bukan yang aku kenal dulu.

Yea.Aku tahu aku gedik mengada ngada bila tulis benda macam ni.Benda yang tak penting mana bagi kau.Benda remeh dan kau tak perlu tahu.Tapi aku nak kau tahu yang kau dah jauh dari aku.Aku tak reti nak cakap.Aku cuma mampu tulis.Aku tahu aku penakut.Tak berani nak cakap depan kau.Aku takut kau tak nak dengar sebenarnya.

Entahlah.Aku mula rasa macam kau dah buang aku bila boyf kau balik rumah.Cuti seminggu tu aku habiskan RM 8.65 texting kau tiap tiap masa macam tak boleh nak berhenti.Bila dia balik aku rasa macam kena buang.Kau mana text aku.Call pun haram kan ? Bila text aku pun sibuk risau pasal dia tak text kau.Risaukan dia lagi penting.Yelah.Dialah yang penting.Dia yang fisrt.Aku entah jatuh rangking berape.Silap silap tak masuk rangking kau.

Salah aku sebab tak boleh faham kau ade dia.Salah aku tak boleh nak jauhkan diri bila kau dengan dia.Entahlah.Aku nak kau tahu yang aku memang tak boleh hidup kalau kau takde.Aku jantan yang gedik menangis bila kau takde nak jaga aku.Aku selfish.

Frankly aku nak ade orang sudi nak peluk aku bila aku sedih.Main kepale aku bila aku nak buat benda jahat.Sudi nak tidur malam dengan aku.Sudi nak peluk aku bila Ben10 dia takde.Entahlah.Aku gedik nak semua tu eventhough aku tahu aku takkan dapat semua tu.Aku mimpi pun belum tentu boleh dapat semua tu.

Dahlah.Panjang mana pun aku tulis aku tahu kau takkan baca.Kau takkan sudi baca.Aku tahu dah semua tu.

Sorry to be selfish but youre all mine.