Wednesday, October 19, 2011

Truth

"Okay nanti aku balik untuk awek aku dengan kau."
"Balik untuk aku buat ape ?"
"Untuk tegur kau."
"Yelah.Aku tunggu kau tegur aku nanti."
"Bagossssssssss"

Haih.Janji palsu macam tu semua orang boleh buat.Petik jari je dah boleh.Tapi nak percaye bukan senang macam petik jari.Susah.Jyeah.Aku susah nak percaya orang lepas semua benda yang dah jadi.Mane ade lagi manusia kat dunia ni yang kita boleh pakai janji dia sampai mati.Frankly aku berani kerat jari kalau janji kita buat sekarang tu kita pegang sampai mati.Hati aku keras.Susah percaya.

Yea.Aku mengaku dulu aku pernah tergelincir dengan kau.Aku pernah.Aku pernah.Tapi itu semua cerita dulu.Yeah.Aku mangaku aku bengang jugak bila dapat tahu kau couple dengan dia.Yelah.Siapa tak bengang kan.Aku dah beria nak tersayang kau tiba tiba kau dengan dia.Yea.Aku mengaku aku sedih dulu tengok kau dengan dia.Tengok kau gelak bagai dengan dia depan mata aku.Depan mata aku kau cakap kau sayang dia.Tuhan je yang tahu macam mana aku pernah jatuh sebab kau.

Tuhan tunjukkan kau bukan untuk aku lepas tu.Terima kasih Tuhan.Aku sendiri pun tak tahu kenape aku boleh lupa kau macam tu aje.Sekelip mata.Maybe aku belum tersayang kau.Maybe masa tu jugak aku ada seorang Abang yang cakap aku suka belagak.Yea.Hidup aku tukar 360 darjah lepas tu.Aku happy dengan life aku.Aku dah lupa kau.Aku dah boleh terima kau dengan dia.Aku boleh bercakap dengan kau macam masa dulu dulu.Masa aku tak perasan kau.

Fyi aku menagis masa kau dengan dia cakap G-O-O-D-L-U-C-K malam sebelum PMR tu.Siapa tak menangis.Siapa tak terharu.Yelah aku ingatkan kau lupa nak wish.Anyway terima kasih buat aku boleh tidur sambil senyum malam tu.Terima kasih buat aku rasa boleh nak jawab paper even soalahnnya susah.