Friday, November 11, 2011

111111

Assalamualaikum.Hai.Hello.Saya Jay.Hari ni saya pergi jauh.Saya pergi UiTM Segamat yang sejengkal je dari sekolah.Saya jealous gila dengan manusia yang pergi Kem PLKN tu.Haih.Mangapalah kumpulan saya tidak bertuah untuk pergi kesana.Suir betul tangan yang pergi cabut undi tu.Soulmate,kecewanyaaaaaa kita berdua kan ? Kemain lagi dah hari kita plan nak pergi berflying fox sama sama lepas tu pergi KL.Dua dua tak dapat:'(

Alah kita ikut je diaorang.Nanti kita belilah tiket sendiri kat sana.-Alien. 
Saya tak habis cerita lagi pasal hari ni.Hari ni saya rasa nak muntah bila naik bas.Hari ni saya makan banyak :

# Satu --> 8.10 am
* Nasi goreng + telur + air sirap = Soulmate belanja.Terima kasih daun keladi.
# Dua --> 10.30 am
* Makaroni goreng + apam + karipap + teh panas = Makcik tu kata Teh O Laici takde kat situ.
# Tiga --> 1.05 pm
* Nasi + daging blackpapper jadi daging kicap + sayur + telur + skyjuice = I makan sebelah Cristina you^^
# Empat --> 6.15 pm
* Nasi lemak + sambal sotong = Dah nipis perut aku makan sambal macam tu.