Saturday, November 19, 2011

End.

Hai.Saya bangun awal hari ni.Saya pergi pasar lepas tu.Beli ayam.Beli ikan.Beli sayur.Rajin tak saya ? HIHI.

Ini post untuk kau.Jyeaahhh.Betul ini untuk kau.Hari last aku tengok kau,semalam.Ya Allah,handsome nyaaa kau.Segak bergayanya kau.Hitamnya kau.HAHA.Aku segan kot masa nak salam tu.Biarlah aku tatap muka kau untuk kali terakhir,yang kau pergi gatal pandang tu kenape ? Haih.Segannya aku masa tu rasa macam nak masuk dalam kain Yahh je.

Yahh,macam mana kita nak terusakan hidup ni ? Huwaaaaaaaa:'( Kita nak usha usha siape lagi tahun depan ? Takkan kau nak ngadap muka aku,aku ngadap muka kau.Kau tu bukan nya comel sangat macam dia.Dia comel tau.Lagi bila senyum.Boleh pengsan doe.Auwww auwwww.

Sorrylah sebab curi tu.Aku tak berniat jahat pun.Tak pernah berniat untuk manderem kau.Tidak pernah terlintas difikiran ku ini.Aku cuma nak ingat kau je.Buat jadi semangat aku nak belajar tahun depan.Kau jangan marah tau.Aku takut doe tengok muka kau bila nak makan orang tu.

NS,kau jaga diri baik baik tau.Kau jangan nak mengorat tau.Kau jawab SPM betul betul tau.Kau jangan main main tau.Minggu depan paper Add Maths,kau jangan fail tau.Kau jangan tak makan tau nanti sakit,aku jugak yang susah.Tetttttttttttttt.