Saturday, November 05, 2011

Them.


Ya Allah seriously rasa macam menyesal balik rumah.Idk.Aku lupa sekejap diaorang kalau dekat sch tu walaupun masing masing sibuk nak buat aku touching Raya takde diaorang tapi sorry Babbe aku tak sedih pun kalau dekat sch tu.Frankly bila balik rumah,haih mulalah nak sedih bagai.Rasa nak meleleh semalam masa sampai rumah tapi aku tahan lagi.Aku tahan sampai aku betul betul rasa nak meleleh.Sekarang boleh tahan lagi.Dont worry Im the toughest one.

Nanti dah dengar orang takbir confirm kau nangis punya.Cayalah cakap aku.Aku dah pernah dah.-Ida.
Cepatlah siket 5hb Disember.Aku tak sabar nak tatap muka diaorang.Nak peluk.Nak cakap aku pandai menjahit.Nak bagi gelang yang aku bertungkus lumus buat masa dia takde.HIHI.Nak suruh tengok aku dah pandai berdikari.Akak rindu mak ayah :/

Ya Allah,berikanlah rahmat dan hidayah Mu untuk kedua ibu bapaku.Sesungguhnya aku sangat merindui mereka berdua.Sungguh.Berikanlah juga mereka kesenangan untuk melakukan ibadah disana.Berikanlah mereka kesihatan supaya dapat melakukan ibadah kepada Mu dengan selesa.Berikanlah ketenangan hati dan fikiran untuk kepada mereka supaya mendapat haji yang mabrur.Ya Allah,jauhkan mereka dari segala bala bencana.Jauhkanlah mereka dari kemurkaanMu.Aminn.