Thursday, November 24, 2011

Will.


Assalamualaikum wbt.Okay,aku blank.Tak tahu nak tulis ape.Ha ha.Aku benci bila aku lupa nak post ape.Yahh,amnesia kau dah jangkit dekat aku.Tolong risau kay ?

Hai.Semalam aku tidur rumah Achik.Yelah,kat rumahkan boring gila.Kemain semangat bangun pagi pagi,last last tengah hari jugak baru nak gerak.Petang tu sibuk layan Awis nak main dekat taman pewmainan.# Dei,tahun depan Darjah 2 pun pelat lagi.Gi-la punya Awis.Adeke patut dia cakap nak main patuk patuk ular ? Ba.Alif.Ngang.Kay kay malam tu layan dia nak tengok bola.Siap pakai jersi Malaysia bagai.Last last cakap nak tidur sebab dah tension tengok Malaysia takde gol.Kau punya bebel sebelum tidur tu nak suruh aku mati agaknya.

Sarapan pagi tadi ------> Roti canai && teh panas.
# Lama tak makan roti canai.Sedaaaaappppppp wooooooo.

Soulmate kau takkan pergi jauh.Kau janji heh,walau ke mane aku pergi aku jeh Soulmate kau.

Kau memang nak suruh aku nangiskan ? Okay,tahniah anda berjaya.Soulmate,janganlah tinggalkan aku.Miracle,tolonglah berlaku.Aku tak nak dia pergi tahun depan.Biar aku dengan dia 8A sama sama tapi dia takkan pergi Samura tu.Dekat sana nanti kau mesti nangis punyalah.Cayalah cakap aku.Kalau kau dengan kiteorang mesti kau tak nangis punya.Walaupun aku tahu kau tu memang kuat nangis.Soulmate,jangan pergi.
#  I just want to hear that you will stay forever.
Todd,tolonglah jadi kuat.Aku sentisa doakan kau.Aku tahu kau jauh lagi kuat dari aku.Kau kan kuat gila nak mampus.Adik Avril Lavigne kan kau ?