Thursday, December 01, 2011

Event.


Happy Birthday,Siti Maryam Khairuddin.May God bless you.Iloveyou.Muah muahh :*

Welcome Disember :')

Nothing to say.Nothing to do.Jyeahh.Memang dah ekstrem gila punya bosan dohh dekat rumah.Guys,bila nak hang? Rindu dohh.Tak sabar nak tunjuk badan aku.Hihi.Jangan jealous nanti.Y' know what,aku teringinlah nak jumpa kawan kawan lama.


Tadi aku selongkar semua barang.Hambik kau barang zaman Jepun aku jumpa balik.Bodoh jugak aku ni dulu rupanya.Macam macam kot aku jumpa.Nyway,aku dah jumpa balik buku catatan aku.Habis semua dekat sekolah tu aku seranah masa buku tu hilang.Yelah,aku ni pelupa mana ingat aku pernah bawah balik buku tu.Kesian dohh siapa yang kena sumpah dengan aku tu.