Saturday, December 10, 2011

Forever.

Assalamualaikum.

Ya Allah aku gila shaking sekarang.Haha.Serius aku baru terfikir pasal result.Itupun lepas aku mimpi aku kena keluar sebab dapat 4B.Sedih tak sedihlah kan?Haha.Aku nangis terus wehh lepas sedar tu.Yelah,aku tak ready dah tak pernah nak ready nak hilang kawan aku.Sedih wooo nak tinggalkan diorang:'(


Im forever Jay.
Aku still Jay.Aku belum dapat hidayah lagi nak jadi Nur 'Aliah.Aku still pakai jam hijau putih tu.Aku tak pakai jam besi.Aku still pakai bangle getah.Aku tak pakai pun gelang manik tu.Aku still pakai flat.Aku tak pakai heels.Aku still pakai lip balm.Aku tak pakai lipstick merah menyala tu.

Dia datang tak bawak apa apa makna dekat aku.Aku tetap Jay.