Tuesday, December 06, 2011

Idk.

Okay okay first of all,Hello World.Hihi.Teruja dohh nak upd.Hidup makin best sekarang.Parents aku dah balik.Dah tak payah nak rindu rindu lagi lepas ni.Ya Allah,bahagianya.Haha.Everything fine.Alhamdulillah.Mak aku sihat cuma bapak aku jelah batuk batuk.Hidung dia darah kot malam tu.Hambik kau siap tunjuk dekat aku.Cuak tak cuaklah kan masa tu.

Okay habis.


Thanks Awaa.Muah muahhh sikit :*

Dia.Dia bukan strangers.Aku memang kenal dia.Kiteorang satu primary dulu.Then,dia pindah masa Darjah 5 kot.Aku tak rapat dengan dia masa tu.Yeah,satu sekolah sibuk tergila gilakan dia dulu.Orang cakap dia handsome.Puihh.Bencinya dengar.Dia sombong dan kiteorang jarang kot tegur.Okay habis.

Benda tu tak fake.Benda tu tak real.

Aku bahagia dengan hidup aku sekarang.Alhamdulillah.Tapi,dia bukan bukan bukan bukan bukan Bodyguard.Bukan.And,its final.

Biyy,kita kawan kan?Haha.Okay attention,hujung minggu nanti jemputlah datang rumah.Ada orang nak pinang aku.Bhahahaha.Dia pakai purple.

Yahh,listen here.Dia bukan Bodyguard.Bodyguard kita kan dekat dengan kita.Yang boleh jaga kita 24/7.Kan?Dia boleh protect kita kalau kita kena marah dengan cikgu.Dia boleh protect kita kalau peminat kita datang kejar kita.Haha.See.Dia tak boleh buat semua tu Yahh.Dia jauh.Dia tak boleh buat semua tu.And yess,aku still tunggu Bodygaurd tu datang dengan kau.Bukan dengan orang lain.Dia bukan Bodyguard.Dia bukan.Believe me.