Friday, December 23, 2011

Kaget.



Terima kasih ya Allah.Alhamdulillah.
Tahniah kepada yang berjaya dan kepada yang tidak berjaya berusaha lagi.Anda pasti boleh melakukannya.Saya doakan kejayaan anda-Mr MM.

Fatihah Shuib,sila buat rayuan semula sebab saya belum bersedia nak hilang awak.Awak kena hingat sikit yang saya ni merupakan ejen terbaik awak.Ingat sikit yang saya ni akan baling binatang tu bila nak tidur.Ingat sikit awak tu kuli buat roti saya pagi pagi.Ingat sikit saya ni suka halang awak pergi jumpa Azraai Bonasir mula mula dulu.Ingat sikit saya pernah benci awak belajar Sejarah.Sila ingat,yeeeee? Terima kasih.

Aliatul Hakimah,hihi kita memang dah boleh goyang kaki tunggu dia.

Dear Bodyguard,when can we meet? Itsokay.Ill wait for you.Someday,we will be destined together.InsyaAllah.
Sincerely,superchicken.