Thursday, December 29, 2011

Later



Assalamualaikum.

Like seriously,aku tak percaya Isnin ni balik hostel.Isnin?Yess,Isnin.Ohmai.Mampus aku wehh.Satu hape aku tak beli lagi.Baju sekolah tempah tu tak siap lagi.Kasut berangan nak beli minggu lepas tapi tak beli jugak.Ayah kerja Mak dah sibuk pergi sekolah hari hari.Aku tengok dah macam mula sekolah je :P Aku memang dah malas dohh nak sekolah.Tulisan pun macamsial je -..-  Paper ERT masa PMR tulah last aku menulis kot.Tupun main hitam hitamkan je.

Ehh siape pengarah Kubur Berasap?Aku nak kahwin dengan Atan lah.Nanti boleh bawak aku pusing satu kampung dengan basikal dia.Haha.Ya Allah nak menangis aku tengok masa si sengau tu bercakap.Kesian doh.Aku tak paham ape masa dia cakap.Rasa nak lempang je -,-

Atan nak Milo.Tak nak susu.Tak nak gula.Acano tuuu?

Jangan cakap semalam tu last aku jumpa kau.Jangan.Aku sedih wehh masa kau lambai tu.Banyak kali kau lambai.Aku rasa nak nangis wehh masa cakap dengan kau.

Hai.Saya nak tayang impian dan cita cita saya untuk 2011:

1# Aku nak belajar betul betul.Orang cakap aku nerd pun tak kesahlah.Janji akhir tahun nanti aku dapat A+ Add Maths.Haha.Wish me luck,Baby.
2# Aku nak sembahyang penuh.Dah tak nak dah tinggal tinggal lagi.
3# Aku dah tepati janji aku,Bodyguard.Bila kau nak tepati janji kau?

Okay dah.Tiga pun dah kira banyak.Banyak banyak pun bukannya aku boleh buat.Ehh doakan aku tak buat separuh jalan.Usaha murni ni beb kenalah support aku.