Saturday, December 31, 2011

Sesaat ku terkesima.

Assalamualaikum.

Aku dah check Teknik,alhamdulillah dapat.Dapat wehh.DAPAT.Yea yea masa sebelum result tu aku memang dah nekad gila vavi nak pergi Teknik kalau result aku 6A.Tapi alhamdulillah aku dapat result macam tu and aku tak tahu nak pergi tak sebab bila pikir balik aku memang tak boleh bawak Bio nanti.Aku lambat pick uplah wehh.Bio dahlah complicated.Sia sia je belajar kalau tak dapat nanti.

Entahlah.Aku macam nak pergi macam tak nak pergi.Mampuslah nak cakap aku keling ke hape.Aku tak kesah.Tapi bila dia dah kata tak payah pergi,silalah buat sujud syukur kawan kawanku sebab korang takkan hilang aku lagi.Haha.Jangan risau kepada haters sekalian anda masih dengar suara aku dekat sch tu.So what? Nak halau ke? Go on,Babyyy.



Memang aku nak emo jelah malam tadikan.Satu satu nak sakitkan hati.Bila aku cakap aku nak lupa,aku nak lupalah.Itsokay kalau kau tak nak support aku.InsyaAllah aku boleh survive sendiri.Nyway thanks untuk dulu tu.Aku hargai:')


Hai.Itu aktiviti aku malam tadi lepas sakit hati.Seriously,takde kerja.Haha.Lama kot tak jumpa dia.Amboi kemain tak habis habis cakap dia makin handsome.

Ohh btw aku baru beli barang sch tadi.Menyampahnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Dan dan dan aku dah khatam Ombak Rindu 4 kali.Nak cakap aku kuno,aku tak kesah kakk :P