Monday, March 12, 2012

Bullshit.

"Kenapa awak tak datang jumpa saya hari tu?"
"Awak ingat awak dah tingkatan 4 dah boleh buat kepala?"
"Hebat sangatlah dah boleh dapat 8A?"
"Itulah.Kalau Tuhan tu nak tunjuk,dia tunjuk."
"Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak."
"Awak ingat Cikgu  Azwati tak tahu? Awak ingat Cikgu Latifah tak tahu?"
"Habis macam mana awak contact dengan dia sekarang?"
"Public phone kan banyak dekat asrama."
"Awak nak saya baca sms ni depan ayah awak?"
"Kecik kecik dah gatal dah besar nanti nak jadi ape?"

Mula mula nak datang jumpa dia tu aku cool lagi sekali masuk bilik warden tu hambik kau terpandang mata dia.Damn -..- Sejuk terus tangan aku masa tu.Ei bodoh punya Mak J.Mata kau dah lah seram dengan celak 5 inci tu.Okay lepas tu dia membebel macam haram aku pun main angguk geleng je sampai dia ulang ulang banyak kali.Then kena bayar kena 20 ringgit.Nasib baik lah aku ade duit masa tu kalau tak memang mampus lah jawabnya kena mintak mak.Dah lah dia tak tahu aku bawak phone masa tu.Haih sabar jelah --' Hambik kau lepas tu aku memang tak selesa gila kot dekat asrama sebab asyik rasa dia dekat je dengan aku.Yang dekat sekolahnya lagi lah macam babi je kena nganjing dengan Mak Wati dengan Tipah.Mak Wati kemain syiok lagi nak kenakan aku sampai buat soalan rumusan PK1 pasal telefon bimbit.Damn -..-
Okay habis.

Then minggu depannya rasa macam jatuh kena timpa dengan balak weh.Masa hari first paper tu aku dah nangis dah.Ya Allah susah kot Chemist.Yahh dah siap tuliskan formula tapi aku still tak boleh nak buat.Aku pun tak tahulah apesal bodoh sangat masa tu.Hambik kau dahlah Chemist paper tengah hari masa nak balik makan tu tak macam bengakak pulakkan mata aku.Yahh tak habis habis cakap muka aku hodoh sebab nak suruh aku berhenti nangis.Kwaja.Then Khamis ada acara awal.Petang tu sebelum aku lari aku dah tahu result Add Maths aku.Aku failed.Failed.Failed weh.Ya Allah tensionnya aku masa tu dengan aku sorang je wakil rumah Tahan dengan nak lari dengan semua umat manusia yang macam f1.First time tangan aku pucat tapi aku tak tahulah kalau muka aku pun ikut pucat sekalikan sampai Bad tegur.Malunyaa >.< Then lari masuk lorong orang then disqualified.Sedih doh lepas habis tu :'( Esoknya kemain semangat tau aku pergi selection handball tapi tak dapat pun.Kay ni lagi sedih kot sebab aku selalu turun training sekali tak dapat.Okay tahun depan nak join Mus pergi volley ah.Bye guys..As a conclusion,this is my PK1's result :

Bahasa Melayu-71
English-80
Biology-71
Maths Mode-42
Sejarah-58
Agama Islam-83
Chemistry-42
Physics-36
Add Maths-12
Okay memang teruk gila kali ni.Ranking batch : 73/82 
Okay habis cerita pasal sekolah jadi boleh tutup mulut pasal result aku.

Aku memang eksaited gila Kak Anis kahwin semalam.Haha idk why padahal hari semalamnya sim hilang.Damn betul.




Tah hape Awis hasut aku main dengan dia --'
Tengok tee oren tu.



Okay yang ni dekat JB punya.Oh my god dia guna kaler pink weh :O

Ya Allah aku jealous doh dengan muka Along.Haha.


See? Habis SPM nanti aku memang boleh jadi Ibu tau^^





Aku bahagia bila macam ni ;)

Eh awak tu kita mintak maaf sebab lupa anny awak.Anny awak yang setahun tu yang kita janji kita nak wish tapi kita tak wish.Im sorry baby.Okay nanti bila kita dah renew kita janji kita text awak.Selamat setahun YuyuBibit :* May last forever.