Friday, March 16, 2012

Truth.

Assalamualaikum.

Oh hai selamat petang Malaysia.Hari ini dan semalam saya berpuasa ganti.Ganti.Ganti kay? Dan mungkin esok saya akan berpuasa lagi.Oh God memang penat gila puasa dekat rumah walaupun duduk goyang kaki je.Tapi rasa macam anak raja wa cakap lu.A sampai z semua orang sediakan.Yelah konon konon puasa penat sangaaaat.Padahal haktuih -.- Yeah aku pun tak tahu kenapa tiba tiba boleh nak puasa dekat rumah.Kalau dekat asrama tu kirim salam kay aku nak puasa.M-A-L-A-S.

Muhammad H,
This is for you ex-fiancee.Yes,for you.Aku tahu cerita kita dah lama habis dan mula mula memang aku tak boleh nak terima semua tu.Aku tak boleh terima kau dengan dia.Okay frankly,aku menyesal tak terima kau masa tu.Yelah kau pun mintak macam main main.Kau gelak gelak masa tu memanglah aku fikir kau main main.Hmmm Im sorry for that.

Okay tapi sekarang alhamdulillah aku dah tak ingat kau macam dulu.Sebab aku selalu fikir macam mana kalau satu hari nanti Bodyguard aku fikir pasal ex dia 24/7.Oh God aku memang tak boleh terima semua tu nanti.So,buat apa kita nak fikir pasal orang yang tak fikir pasal kita? Buang masa kay.Buang masa.Aku ikrar,cewah ikrar kau hahah.Okay aku ikrar lepas ni aku tak ingat dia lagi.Nyway,doakan aku dapat buat ikrar aku :')

Yes,maybe kita tak boleh pusing balik semua macam dulu tapi at least kita still contact kan? Hmm aku tak nak jadi macam orang lain yang bila dah dikeciwakan terus lost contact benci semua.Aku tak nak macam tu.Aku matured chui.Tak salahkan kita jadi kawan? Mungkin Tuhan tak takdirkan kita dengan dia sebab Tuhan nak hantar somebody yang lagi better dari dia.Who knows right?

Dan kepada Farahana Adam,Im still Jay.The old Jay.Be tough kay dengan semua tu.Tuhan turunkan hujan sebab dia nak hantar pelangi kan?